ההסתה כאן: למה לחרדים שמתפרנסים מהמיסים שלנו אין סיכוי לאבד ילד?

    ישראל פריי 5 Comment on ההסתה כאן: למה לחרדים שמתפרנסים מהמיסים שלנו אין סיכוי לאבד ילד?
    17:44
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on המבקר דורש מנתניהו והרמטכ"ל: לשתף פעולה עם הבדיקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניסיון החכי"ם החרדים לשנות את חוק הגיוס לקראת העברת תקציב המדינה, מעורר גורמים שונים המעבירים ביקורת על המהלך, ומטיחים האשמות וטענות כלפי המגזר החרדי. הגדיל "ידיעות אחרונות" לעשות כשהוא מעלה את הנושא לראש סדר היום, תחת הכותרת הראשית בעיתון של הבוקר, "המשבר הבא: ביטול החוק לגיוס החרדים".

    אשתו של השר סילבן שלום (הליכוד), ומי שידועה בהתבטאויותיה הפרובוקטיביות, ג'ודי ניר מוזס, העלתה סדרת ציוצים ברשת החברתית, ובהם כתבה: "רותחת מבעבעת ועצבנית על הבוקר. לא מבינה למה הבן שלי מתגייס בעוד שבועיים והבן של החרדי לא?".

    גם הסטריאוטיפ על השתמטות החרדים ממיסים השתרבב לדבריה: "למה להורים הלא חרדים כמונו סיכוי נוראי לאבד ילד, ולחרדים שמתפרנסים מהמיסים שאנחנו משלמים, אין סיכון כזה, כי הם לא מתגייסים, למה? הדם של הילד שלי פחות סמיך? חייו פחות חשובים משלהם?? קוראת לביבי המלך לזרוק לפח לאלתר את ההצעה לביטול החוק לגיוס החרדים! או לחילופין שיתנו 3 שנות שירות לאומי. חברים הגיע הזמן להפסיק להיות פסיבים…".

    גולשים רבים הגיבו לדבריה, חלקם הגדול תקף אותה והביע הסתייגות מנומקת מתוכנם. גולש אחד בחר לענות לה באירוניה: "אף אחד לא חייב אתכם לגור ולשרת במקום מסוכן כמו הקריה בתל אביב…", בהמשך הוסיפה ניר מוזס: "אני אוהבת חרדים! אוהבת אנשים! שיתנו 3 שנים לשירות לאומי! שיתרמו 3 שנים למדינה! גם שירות לאומי טוב. זה השווייון בנטל".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ולמה רוב רובם של הפצועים וההרוגים בפיגועים האחרונים דווקא היו חרדים???
      נסתרות דרכי ד'!!!

    2. 3

      למה לחיילים שעובדים ברדיו, אין סיכוי לאבד ילד????????????????

    3. 2

      "רותחת מבעבעת ועצבנית על הבוקר. לא מבינה למה הבן שלי מתגייס בעוד שבועיים והבן של החרדי לא?".
      רותח אני ועצבני מדוע גב' אשת שר הפנים מקבלת במה ציבורים על חשבון משלם המיסים – בכל יום שישי ברשת ב', ואילו קולי – החרדי – לא נשמע!!!!!!

    4. 1

      כמה מיסים את משלמת???? מאיזו קופה בעלך מתפרנס בדיוק??? אנחנו ממנים את השופינג שאת עושה כל יום